Wat is de Ruzieleerschool?

Ben jij iemand die bang is om ruzie te krijgen en die zich liever maar stil houdt?

Of ben jij iemand die juist gaat schreeuwen en het liefst de ander zou willen slaan?

Zou jij ruzie juist willen benutten om je relatie te verbeteren?

Dit leer je in de ruzieleerschool!

Ben jij iemand die eigenlijk zou willen leren hoe je anders met ruzie kunt omgaan?

Leven zonder ruzie of onenigheid kan niet.

Je leven verrijken door zorgvuldig om te gaan met conflicten kan wel.

Ruzies of onenigheid kunnen je helpen om de band te versterken met de ander en jezelf.

Dit kan door beter bij jezelf te blijven wanneer je van mening verschilt. Dit kan ook door beter je eigen plek in te nemen als jij de dingen anders aan wilt pakken dan degene met wie je samenleeft.

Lees ook over het Alternatieven Voor Geweld Project AVP (Alternative to Violence Program), dat nu ook in Nederland van start is gegaan. Marlies is ook trainer van het AVP project, waar in we cursussen verzorgen met open inschrijving. Je kunt hierover meer informatie vinden op de website van AVP. Lees ook over het Alternatieven Voor Geweld Project AVP (Alternative to Violence Program), dat nu ook in Nederland van start gaat. Klik op de AVP Button hierboven. Klik op de AVP Button hieronder:

"Coöperation is better than conflict"

De ezels zijn een kopie van de voorkant van het boek van Jamie Walker: Conflicten geweldloos oplossen. Panta Rhei. ISBN 90.76771.18.9.
Deze afbeelding is oorspronkelijk afkomstig van Quaker Peace and Service, Londen. Informatie over Quakers in Nederland kun je vinden op
www.quakers.nu
.

Hoe kun je meer inlichtingen krijgen over de Ruzieleerschool?

per e-mail: marliestjallingii@home.nl

per telefoon: 038-4608461